Ovocie dobrého obsahu
Poznáme veľa prípadov, keď značka trpezlivo a vytrvalo tvorí obsah. Poznáme málo prípadov, kde je tímu, ktorý tento obsah tvorí, jasné, aké marketingové a obchodné ciele vďaka obsahu napĺňa.
Poďme sa pozrieť, aké ciele môžete dosahovať vďaka dobrému obsahu v B2C aj v B2B. Pomôže nám s tým Patrik Vavrovič z agentúry ContentFruiter. Jeho agentúra sa na obsahový marketing špecializuje.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.