Práca v agentúre alebo na strane klienta - plusy a mínusy
🤯 Rozhodovali ste sa niekedy, či pracovať v marketingu na strane agentúry alebo klienta? 🧐 Alebo ste si jeden či druhý breh tejto marketingovej alebo reklamnej rieky skúsili?
👉🏻 Plusy a mínusy práce na strane agentúry respektíve klienta prebrala Katarína Duníková z Basta digital s dvoma výnimočnými hosťami.
✍🏻 Zuzana Glovenská, naša bývalá kolegyňa z Basta digital, ktorá v minulosti pracovala ako šéfredaktorka Fičí SME, vyskúšala aj agentúru Seesame a aktuálne pracuje ako web content špecialistka v Slovenskej sporiteľni.
😱 Druhým hosťom je Daniel Feranec, ktorý je známy najmä ako foodblogger Čojenko alebo Čo je Bratislava. Málokto o ňom ale vie to, že prešiel agentúrami ako Jandl, Socialists či CORE4 a klientsku stranu si vyskúšal v Slovak Lines.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.