8. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou
V poslednej epizóde o marketingu v čase krízy vám Stanislava Púčková a Peter Sklenář z agentúry 2muse porozprávajú, ako sa spotrebitelia pozerajú na online nákupy. Do diskusie sa zapojí aj šéf Basta digital a certifikovaný Google Partners tréner Ján Laurenčík. Prezradí vám, čo sa s klientmi naučil počas koronakrízy. Moderátorom diskusie je Andrej Salner, ktorý zhrnie novinky zo sveta marketingu v súvislosti s pandémiou. Prezentáciu k epizóde nájdete na tomto odkaze: bit.ly/8onlinediskusia
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.