Zmeniť tak prácu aspoň na pol roka...
🙈 Nikdy Ti nenapadlo, aké by to bolo, robiť v marketingu niečo úplne iné, ako robíš teraz? Ak by na to prišlo, dali by sme to ešte vôbec? 👀
Timotej Strieš šéfuje online marketingu v Lidl. So šéfkou offline v Lidl sa dohodli, že si na pol roka vymenia pozície. Na čo to bolo dobré, čo sa naučil a čo bolo mimo komfortnej zóny? Sledujte nás a dozviete sa ešte oveľa viac.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.