
Umenie (ne)reagovania na komentáre
🔴 Community management znamená aj zvládanie hejtu a negatívnych komentárov. Ako na to efektívne, aké nástroje pomáhajú a kedy je lepšie nereagovať?
📌 Miroslav Kolárik spravoval sociálne siete mesta Bratislava, pracoval na 4 volebných kampaniach a dnes pracuje pre globálnu cyklistickú appku ROUVY. 🧐 Má skúsenosti s obrovským množstvom komentárov – od konštruktívnej kritiky až po čistý hejt.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.