Majú význam kurzy digitálneho marketingu?
Marketéri majú šancu vzdelávať sa v digitálnom marketingu na rôznych kurzoch od odborných asociácií, agentúr či médií. Sú tieto vzdelávacie programy naozaj užitočné pre účastníkov a pre trh? Andrej Salner z Basta digital privítal v diskusii o digitálnom marketingovom vzdelávaní Mateja Kolárovského z GroupM, predsedu správnej rady IAB Slovakia, ktoré organizuje kurzy DIMAQ, a Matúša Lovása z Visibility, podpredsedu správnej rady ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr, organizujúcej ADMA Academy.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.