Za čo? Zapo
Podcast nekonkuruje rádiu. Podcast je skôr ako Instagram a podcaster je influencer. Reklama v podcastoch by mala vyzerať skôr ako reklama na Instagrame alebo product placement u influencerov.
Martin Fenčák zo Zapo naveľa vymenoval všetky možné formy reklamy v podcastoch :) Popritom viacero reklám aj zopakoval, až si marketéri týchto značiek budú mädliť ruky. Martin dával o podcastoch samé mäso, žiadnu vatu a tak sme nevedeli skončiť ani po hodine.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.