
Ajajáááj
Kamil Aujesky klame telom. Pôsobí ako neprehliadnuteľný kreatívec 🎨. V skutočnosti si však fičí na produktivite ⚙️, automatizácii 🤖 či inováciách. V relácii Marketing k obedu sme sa s ním porozprávali o tom, či sa oplatí byť early adopter pri umelej inteligencii, čo ho nebaví na tvorbe obsahu a podelil sa aj o najväčšiu vychytávku v produktivite. 💡
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.