Namiesto UX riešte CX
👉🏻 Keď chceme zvýšiť počet ľudí, ktorí prejdú v digitále napríklad nejakým formulárom či nákupným procesom, zlepšujeme používateľskú skúsenosť alebo UX.
Stačí to ale aj v roku 2024? 🧐 Sebelepšia UX nám nepomôže, keď po objednávke bude mať zákazník zlú zákaznícku skúsenosť napríklad pri doručení objednávky, jej vrátení alebo reklamácii.
Práve o zákazníckej skúsenosti alebo customer experience sa budeme rozprávať s Michalom Blažejom. 📌 Michal vedie štúdio Lighting Beetle, ktoré klientom sľubuje dizajn zameraný na ľudí alebo zákaznícku skúsenosť, ktorá zarába.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.