Digitál na podporu kameňov
Značky, ktoré majú fyzické alebo kamenné obchodné miesta, prevádzky, či predajne, využívajú digitál aj na to, aby do nich prilákali zákazníkov.
Aké kanály pri tom môžu využiť? Ako sa dopĺňajú digitálne aktivity na prilákanie zákazníkov do kamenných prevádzok s tým, čo značka komunikuje priamo na mieste v prevádzke na rôznych letákoch, plagátoch či obrazovkách? Ako sa dá merať efektivita digitálnej časti tejto komunikácie?
Skúsenosti z prvej ruky získame od Zdenka Vozárika, ktorý je špecialistom online komunikácie značky Slovnaft. Slovnaft má na Slovensku vyše 200 čerpacích staníc.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.