Tepláky namiesto šiat alebo ako prežili lockdown módne značky?
Počas lockdownu sme oveľa viac chodili v teplákoch ako v pekných šatách či oblekoch. Obchody boli zatvorené, nechodili sme do práce, do divadla ani na svadby. Ako sa s poklesom záujmu vysporiadala módna značka Alain Delon?
Lenka Káčerová, ktorá sa v Alain Delon stará o marketing, nám povie aj to, kto si vie oblek kúpiť aj bez vyskúšania cez internet a čo urobili s nepredanými zásobami. A vedeli ste, že už aj ženy si môžu kúpiť šaty od Alain Delon, tejto výsostne pánskej značky?
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.