Vlastná výroba kozmetiky na Slovensku. Od výrobnej linky až k zákazníkovi (Róbert Kleberc, NATUINT)
Podnikanie od hobby k úspechu? Tento príbeh sa dnes vidí čoraz menej. Zakladatelia značky DULCIA (čoskoro NATUINT) na to išli po svojom. V úvodnej fáze pripravovali produkty pre svojich priateľov a známych bezplatne. Keď mali niekoľko rokov dobré ohlasy, rozhodli sa na tom založiť podnikanie. Či je vlastná značka v dnešnej dobe kľúčová, aký bol celý prechod od hobby k biznisu a ako im pomáhajú procesy či automatizácia nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Róbert Kleberc, majiteľ DULCIA (NATUINT). https://www.ecommercebridge.sk/Dulcia-od-vyrobnej-linky-k-zakaznikovi 00:00 Úvod 02:25 Ako by sa dala predstaviť značka DULCIA (NATUINT) 05:37 Ako sa dostali k vlastnej výrobe? 09:25 Je vlastná značka v dnešnej dobe kľúčová? 11:46 Aký bol prechod od hobby do biznisu? 13:20 Hrá v ich biznise veľkú rolu automatizácia? 24:16 Automatizácia platí aj na účtovníctvo? 28:22 Využívajú vo firme aj iné distribučné kanály? 31:17 Aká je vízia celého obchodu? 35:26 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.