Ecommerce Bridge

Ecommerce Bridge

Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov z Česka a Slovenska. To je Ecommerce Bridge.

Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (82 epizód)

00:25:04
  
02.03.2021

Ako napojiť veľké B2B firmy na ecommerce marketplace (Kamil Aujeský, Widerio)

Kamil Aujeský je známa slovenská marketingová celebrita. Má vlastnú agentúru samsiDigital a je tiež spolumajiteľom developerskej spoločnosti Studio TEM. V súčasnosti chce preraziť na ecommerce marketplace originálnym nástrojom Widerio, ktorý má obrovský potenciál. A práve o tom nám porozprával. &nbs...
00:38:30
  
01.12.2020

Ako rozbehnúť a riadiť úspešný eshop s nábytkom (Ján Pazdúr, Nabbi.sk)

Ján Pazdúr, riaditeľ mimoriadne známeho a obľúbeného eshopu s nábytkom Nabbi.sk, nám porozprával o tom, prečo sa pred štyrmi rokmi rozhodol ísť práve do tohto segmentu, čo sú hlavné úskalia v tomto biznise a ako sa im podarilo dosiahnuť obrat okolo 3 miliónov eur. V rozhovore sa dozviete: 01:02 Pre...
00:27:32
  
03.08.2020

O čom je automatizácia SEO a aký je jej význam? (Martin Pichlík, eVisions)

Martin Pichlík je SEO konzultantom v agentúre eVisions, ktorá pripravuje celkom nový nástroj s názvom KeyWord Eater, ktorý má slúžiť pre SEO automatizáciu. V rozhovore nám porozprával, prečo má automatizácia v tejto oblasti význam, aké sú jej prínosy pre analytikov a s ...
01:11:24
  
23.06.2020

Ako zvládnuť SEO svojpomocne (Ján Januška, Spotibo)

Ján Januška je zakladateľ a prevádzkovateľ nástroja Spotibo a venuje sa predovšetkým SEO optimalizácii. V rozhovore nám porozprával o tom, akým spôsobom môžete na svojom ecommercovom projekte robiť kvalitné SEO aj svojpomocne. Dozviete sa, čo by ste mali vedieť na začiatku, čo zv...
00:26:45
  
20.02.2020

Ako rozbehnúť svoj vlastný e-shop (Andrea Podstrelencová, Holokolo)

Andrea Podstrelencová dlhé roky pôsobila ako HR riaditeľka vo veľkých korporáciách. Vlani sa však rozhodla vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a vydať sa novou vlastnou cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo a v rozhovore nám porozprávala o tom, aké boli jej kroky z ...
00:21:34
  
18.02.2020

Ako získať zľavu na Google Shopping cez CSS program (Štefan Chochláč, Blue Winston)

Štefan Chochláč je CEO spoločností Blue Winston. Tá je kľúčovým Google Channel Partnerom a zároveň ponúka nástroj na automatizáciu produktových textov v rámci vyhľadávania. Štefan v rozhovore priblíži akým spôsobom možno ušetriť až 20% z ceny kliknutia cez Google Shopping. Slúži na to mimo...
00:27:00
  
04.02.2020

Ako sa využíva storytelling v kampaniach (Lucia Stefansky, Performics)

Lucia Stefansky je Senior Digital Strategist v Performicse. Má už viac ako 12 rokov skúseností v marketingu, začala vo veľkých korporáciách a neskôr prešla do agentúry. Budeme sa rozprávať o storytellingu, najmä o tom, ako ho využiť v kampaniach. V rozhovore sa dozviete: 0:36 Prečo Lucia odišla z ko...
00:33:15
  
28.01.2020

Ako funguje Expandeco (Tomáš Vrtík, Expandeco)

Tomáš Vrtík je CEO vo firme Expandeco, ktorá pomáha e-shopom s expanziou do zahraničia. Momentálne obsluhujú 14 krajín aj tie mimo EÚ. Rozprávali sme sa o pozadí jeho firmy. O tom, ako to u nich funguje, aké "zádrhely" nastávajú pri ich práci a ako majú nastavené procesy. V rozhovore sa dozviete: 0:...
00:19:35
  
21.01.2020

User experience nie je len o wireframoch (Martin Majling, Flowbakery)

Martin Majling je Head of UX v Flowbakery, má viac ako 12 skúseností s digitálnymi riešeniami a je špecialistom na user experience. Rozobrali sme čo všetko patrí pod UX, ako sa e-shopy a weby môžu prichystať na zmeny a ako pripraviť brief pre dodávateľa tak, aby spolupráca p...
00:35:04
  
07.01.2020

LINKEDIN - AKO SA DÁ VYUŽIŤ PRE B2B BIZNIS (MIKI PLICHTA, LINKEDIN STORYTELLER)

Miki Plichta buduje úprimnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnej sieti LinkedIn. Využíva Inbound metodiku, vďaka ktorej zvyšuje povedomie profilov, ktoré spravuje a zároveň verí v silu rozprávania príbehov.  Ako prvý Slovák dosiahol 1000 lajkov na LinkedIn príspevku. V rozhovore&nbs...
00:21:28
  
20.12.2019

Ako sa tvorí natívny obsah, ktorý pomáha biznisu (Elena Zemková, mEleven)

Elena vedie tím redaktorov a copywriterov v agentúre mEleven, ktorá rieši obsahovú stratégiu a tvorí komerčný obsah pre klientov. Tvorbe obsahu sa venuje už viac ako 15 rokov. Pracovala pre printové aj online médiá, ako sú napríklad Perex, Atlas, Bauer Media až po magazíny spoloč...
00:27:47
  
27.11.2019

Ako funguje B2B marketing na Slovensku - case study (Filip Kuna, Strossle)

Filip Kuna je zakladateľ natívnej reklamnej platformy Strossle. Pomocou ktorej pomáha zlepšiť engagement užívateľov, efektívnejšie monetizovať obsah a distribuovať natívne reklamy. V rozhovore sa dozviete nielen aktuálne trendy v B2B marketingu, ale aj konkrétne tipy od Filipa pre skutočne kvalitnú...
00:27:21
  
20.11.2019

Ako vzniklo expo a konferencia Reshoper (Eva Knirschová, Reshoper)

Eva Knirschová je riaditeľka Reshoperu, pred dvoma rokmi to bolo Ecommerce Expo. Je to veľké expo spojené s konferenciou, určené pre e-shopy a poskytovateľov rôznych ecommerce služieb. Rozprávali sme sa o tom, ako vznikol Reshoper, čo tomu predchádzalo, čo robila Eva predtým, a k...
00:28:57
  
07.11.2019

Ako sa robí SEO pre veľkých ecommerce hráčov (Jakub Rejnuš, PeckaDesign)

Jakub Rejnuš pôsobí ako marketingový riaditeľ a online marketingový špecialista v PeckaDesign. V agentúre sa špecializujú na tvorbu veľkých e-commerce projektov, v obore majú 20 ročnú tradíciu. Rozprávali sme sa o tom, ako funguje z jeho pohľadu SEO. V rozhovore sa dozviete: 0:38 čomu konkrétne sa...
00:29:23
  
29.10.2019

Ako sa zmenilo SEO za posledných 16 rokov? (Tibor Petak, seochat.sk)

Tibor Peták sa už viac ako 16 rokov venuje SEO a optimalizuje weby. Má agentúru, v ktorej pracuje 7 ľudí, všetci externe. Budeme sa rozprávať o tom, ako funguje SEO dnes a ako fungovalo na začiatku jeho kariéry. V rozhovore sa dozviete: 00:53 ako sa robilo SEO v roku 2003, keď...
00:28:27
  
22.10.2019

Ako sa robia marketingové experimenty v ecommerce

V druhom rozhovore s Andrejom Salnerom, zakladateľom Basta digital, sme sa rozprávali o experimentoch v marketingu. Vďaka testovaniu môžete zistiť, či majú vaše plány zmysel a ušetriť veľa peňazí a najmä času. Bavili sme sa o tom akým spôsobom u nich v agentúre riešia marketingov...
00:12:59
  
11.10.2019

Čo vás tento rok čaká na Digital RULEZZ?

Peter Šebo je zakladateľom agentúry PS:Digital a spoluorganizátorom konferencie Digital Rulezz, ktorá sa uskutoční už 26.11.2019 v Starej Tržnici. Pozrite si náš rozhovor a dozviete sa, čo si pre vás pripravili tento rok. V rozhovore sa dozviete: 0:28 kedy a kde sa konfere...
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK