Ako správne nastaviť reporting (Ľubomír Štulajter, Vivantina)
Ľubomír Štulajter je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, v ktorej pôsobí ako performance manager. Má viac ako 7ročné skúsenosti s online a performance marketingom. Rozprávali sme sa o tom, ako a prečo správne nastaviť reporting. Pre e-shopy sú správne spracované a zrozumiteľné reporty sú veľmi dôležité, najmä ak chcú spolupracovať s agentúrou alebo s freelancerom. Vďaka ním vedia, akým spôsobom ich kampane fungujú a či všetko funguje tak, ako má.
V rozhovore sa dozviete:0:51 čo je reporting a prečo je dôležité mať ho správne nastavený;
3:55 koľko percent z ich biznisu robia e-shopy, na aké metriky sa najviac sústreďujú;
8:02 ako si nastaviť reporting, ak e-shop spolupracuje s viacerými špecializovanými agentúrami;
11:01 čo má klient robiť, ak má pocit, že nedostáva od agentúry také výsledky ako očakával;
14:01 ako sa dnes robia reporty;
17:50 aké chyby robia agentúry a freelanceri v reportoch, ako ich môže klient odhaliť;
20:30 čo je najväčšia chyba v reportingu pri ecommerce projektoch.
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.