
Offline nie je mŕtvy. Panakeia boduje s omnichannel komunikáciou (Albert Bundala, Panakeia)
Z malej myšlienky počas pandémie sa stala značka prírodnej kozmetiky, ktorá dnes rastie rýchlym tempom a z e-shopu sa presunula aj do kamenných predajní. Zakladatelia bez odborného vzdelania, ktorí sa všetko učili sami, ukázali, že kombinácia odvahy, vzdelávania a tvrdej práce dokáže preraziť aj v náročnej konkurencii. Prečo sa v Panakeia rozhodli po úspešnom online štarte rozhodli otvoriť kamennú predajňu, ako riešia marketing a plánujú expanziu? Viac informácií nám poskytol Albert Bundala, Co-owner Panakeia.
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.