
Ako kombinácia zákazníckej podpory a AI nástrojov zlepšuje zákaznícku skúsenosť (K. Kmeťová, Konecta)
Zákaznícka podpora dnes už nie je len o tom, kto zdvihne telefóne. Je to strategická časť firmy, ktorá priamo ovplyvňuje spokojnosť aj lojalitu zákazníkov. V rozhovore sme sa pozreli na to, kedy a prečo sa oplatí outsourcovať podporu, ako dnes do hry vstupuje umelá inteligencia a ako voiceboti dokážu nielen rýchlo triediť požiadavky, ale aj znieť ako skutoční ľudia. Vývoj ide míľovými krokmi a firmy, ktoré to pochopia skôr, budú mať náskok. Viac nám povedala Katarína Kmeťová, Business Development Manager v Konecta. https://www.ecommercebridge.sk/zakaznicka-podpora-s-ai-Konecta00:00 Úvod02:23 Ako sa dá delegovať zákaznícka podpora? 05:10 Dokedy je to reálne lacnejšie outsourcovať? 07:47 Ako sa to celé následne naceňuje? 10:06 Na ktoré kanály sa vedia pripojiť? 14:57 Je to dnes celkovo lacnejšie vďaka? 18:05 Znížil sa príchodom AI počet operátorov? 20:10 A čo hlasová AI? 27:40 Aké sú ďalšie plány do budúcna? 29:05 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.