Ako zefektívniť pracovné procesy? (Karel Dytrych, Freelo)
32:16

Ako zefektívniť pracovné procesy? (Karel Dytrych, Freelo)

17.09.2019

Karel Dytrych sa pohybuje v online prostredí už viac ako 10 rokov. Je jeden zo zakladateľov Freelo. Freelo je česká aplikácia pre tímovú komunikáciu, ktorá slúži na zefektívnenie procesov. Rozprávali sme sa o tom, ako tento nástroj funguje a ako si nastaviť procesy tak, aby boli efektívne.


V rozhovore sa dozviete:


0:54 kde Karel začínal, prečo vyrobili Freelo;

3:20 či začali expandovať aj na Slovensko a aké sú ich plány na expanziu do budúcnosti;

5:01 koho najčastejšie školí a kto sú zákazníci Freelo, či je obmedzené veľkosťou firmy;

8:13 prečo procesy vo firmách nefungujú, čo sú najčastejšie problémy;

12:35 či Freelo pomáha aj pri zaškoľovaniu nových pracovníkov, kedy je vhodné delegovať úlohy;

15:52 ako najefektívnejšie komunikovať s externými pracovníkmi;

17:38 ako si poradiť s emailami;

21:00 ako zefektívniť porady;

25:38 či je efektívne merať si čas jednotlivých úloh;

28:43 tipy ako šetriť čas.

Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.