Ako pandémia zmení spotrebiteľské správanie na internete (Marian Timoracký, Mark BBDO)
58:16

Ako pandémia zmení spotrebiteľské správanie na internete (Marian Timoracký, Mark BBDO)

16.08.2021

Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je odborníkom na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorom odborného článku o spotrebiteľskom správaní a nových fenoménoch počas pandémie koronavírusu, čo bolo hlavnou témou nášho rozhovoru.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:39 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje?
  • 04:42 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka?
  • 08:02 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov?
  • 11:32 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov?
  • 20:10 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum?
  • 26:22 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí?
  • 33:04 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené?
  • 36:50 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť?
  • 41:00 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období?
  • 44:00 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii?
  • 47:07 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom?
  • 49:56 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov?
  • 53:25 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?

Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.