Ako pandémia zmení spotrebiteľské správanie na internete (Marian Timoracký, Mark BBDO)
Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je odborníkom na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorom odborného článku o spotrebiteľskom správaní a nových fenoménoch počas pandémie koronavírusu, čo bolo hlavnou témou nášho rozhovoru.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:39 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje?
- 04:42 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka?
- 08:02 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov?
- 11:32 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov?
- 20:10 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum?
- 26:22 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí?
- 33:04 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené?
- 36:50 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť?
- 41:00 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období?
- 44:00 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii?
- 47:07 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom?
- 49:56 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov?
- 53:25 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.