Expanzia na trhy CEE (LÁSZLÓ SZABÓ, GROWWW DIGITAL)
Prinášame vám druhý rozhovor s Lászlom Szabó, spoluzakladateľom agentúry Growww Digital. Bavili sme sa o rozdieloch v jednotlivých krajinách centrálnej Európy. Budeme hovoriť o tom, o čom sa bežne nehovorí. Kedy a ako je podľa Lászla vhodné vstúpiť na zahraničné trhy. Aké sú rozdiely v cenách za klik, na aké špecifiká sa treba pripraviť pri krjinách mimo EÚ a mnoho iného sa dozviete v našom rozhovore.
V rozhovore sa dozviete:
- 1:05 či je pravda že Poliaci idú po cenách a Česi po zľavách? Aké sú rozdiely v obchodnom styku a ecommerce v naprieč Európov;
- 4:39 aké sú ceny za klik v jednotlivých krajinách Európy, ktorá z nich vyčnieva;
- 7:58 podľa čoho nastavujú cenotvorbu, prispôsobujú ceny kúpyschopnosti trhov v jednotlivých krajinách?
- 9:53 aké prekážky sú pre Slováka pri vstupe na trhy mimo EÚ?
- 13:01 Kedy je vhodný moment na vstup do krajín mimo EÚ, na základe čoho sa rozhodnúť.
- 18:40 aký prístup by zvolil pri expanzii na zahraničné trhy: Vyladiť najprv biznis na vlastnom trhu a potom expandovať alebo skúšať viacero trhov a čakať, či to vyjde?
- 22:01 či pozná nejaké prípady z konkrétnych krajín, kde sú extrémne nízke marže. Z akých dôvodov a ako vstupujú spoločnosti na takéto trhy.
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.