Neuromarketing v e-commerce? Ako donútiť návštevníka na e-shope nakúpiť viac? (M. Švec, Marketeris)
Mnoho ľudí v dnešnej dobe vníma neuromarketing ako niečo nesprávne. Avšak využívajú ho prakticky všetci obchodníci na dennom poriadku, akurát ho tak možno nenazývajú. Ide o drobné úpravy v marketingovej komunikácii, ktoré majú za úlohu dopomôcť dostať sa do podvedomia potenciálnych zákazníkov. Aké sú na to najlepšie tipy a triky nám do štúdia Ecommerce Bridge prišiel porozprávať Miroslav Švec, odborník v tejto oblasti a kurátor stránky Marketeris.sk https://www.ecommercebridge.sk/Neuromarketing-v-e-commerce 00:00 Úvod 01:04 Čo je to neuromarketing? 04:40 Prispôsobuje sa komunikácia tak, aby bola čo najefektívnejšia? 05:45 Aké oblasti v rámci e-shopov táto disciplína zahŕňa? 10:03 Sú nejaké konkrétne rady pre e-shopy? 19:40 Treba okrem výkonnostných kampani pracovať aj na brande? 21:17 Koho hodnotí pozitívne v tomto smere na SK/CZ trhu Miro Švec? 27:59 Na čo zabúdajú často e-shopy v rámci neuromarketingu? 39:49 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/33455708/admin/ CZ https://www.linkedin.com/company/18867328/admin/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.