Ako na úspešný brand building v zahraničí? Isadore, slovenská značka, ktorá to dokázala (Marek Šulík, Isadore)
Marek Šulík má už za sebou niekoľko zaujímavých pozícií v online marketingových agentúrach a vyskúšal si aj dráhu freelancera. V súčasnosti pôsobí ako Head of Digital Marketing cyklistickej značky Isadore. V tomto rozhovore nám prezradil viac o svojej práci, o brandingu, performance marketingu a priblížil aj niekoľko tipov pre e-shoperov.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:21 Čo je Isadore?
- 03:13 Ktorí známi cyklisti stoja za touto značkou?
- 04:15 Na ktorých trhoch sa spoločnosti darí najviac?
- 05:36 Akým spôsobom Isadore predáva svoje produkty?
- 07:07 Čo je za úspechom firmy na nemeckom trhu?
- 11:16 Ako sa značka propaguje na rozvojových trhoch?
- 13:52 Čo sú ďalšie kroky okrem performance marketingu?
- 16:16 Čo konkrétne Isadore najlepšie funguje na nových trhoch?
- 18:48 Na základe čoho sa volí marketingová stratégia?
- 22:42 Ako by mal robiť brand building malý alebo stredný e-shop?
- 32:47 Kam sa bude vyvíjať branding v budúcnosti bez „cookies“?
- 35:42 Záver
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.