Ako sa tvorí natívny obsah, ktorý pomáha biznisu (Elena Zemková, mEleven)
21:28

Ako sa tvorí natívny obsah, ktorý pomáha biznisu (Elena Zemková, mEleven)

20.12.2019

Elena vedie tím redaktorov a copywriterov v agentúre mEleven, ktorá rieši obsahovú stratégiu a tvorí komerčný obsah pre klientov. Tvorbe obsahu sa venuje už viac ako 15 rokov. Pracovala pre printové aj online médiá, ako sú napríklad Perex, Atlas, Bauer Media až po magazíny spoločnosti Zoznam.sk. Od roku 2015 sa venuje najmä natívnemu obsahu, o ktorom sme sa aj rozprávali. Dozviete sa ako môže natívny článok pomôcť vášmu biznisu, aký je rozdiel medzi natívnym a PR článkom alebo ako ho pripraviť tak, aby si ho ľudia prečítali.  

V rozhovore sa dozviete:

 0:18 Čomu sa konkrétne Eli v rámci mEleven venuje? 

1:24 Ako sa dostala k tvorbe natívnych reklamných kampaní a článkov? 

2:01 Aký je hlavný rozdiel,  ktorým sa líšia natívne články od PR článkov? 

3:11 Kto by mal tieto články písať? 

4:24 Čo si má klient pripraviť pred samotným článkom - je potrebný brief?

5:44 Ktoré sú kľúčové body pre dobrý PR článok, tak aby ho publikum milovalo? 

6:45 Ako je to s backlinkami (spätnými odkazmi) v rámci článkov? 

8:07 Kedy prinesie natívny článok reálnych zákazníkov? 

9:08 Keď už je článok hotový, kam je vhodné ho umiestniť? 

9:41 Čomu sa vyvarovať, respektíve ako to nerobiť? 

10:29 Akým spôsobom vložiť svoju značku do natívneho článku tak, aby neuškodila? 

11:46 Pracujú v rámci mEleven aj s B2B klientmi? 

12:29 Aký je rozdiel pri tvorbe obsahu rôznych typov produktov? 

13:40 Oplatí sa investovať napr. agentúre alebo firme, ktorá predáva služby do natívnych článkov? 

15:52 Sú case studies vhodnou formou pre natívny obsah? 

17:29 S akým budgetom má klient rátať pri umiestnení obsahu do média? 

19:35 Zhrnutie krok po kroku pri príprave natívneho obsahu.

Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.