Majú sa marketéri báť AI automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu ako sme ho poznali doteraz? (Peter Šebo, PS:Digital)
So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?
V rozhovore sa dozviete:
- 02:00 Čo je ChatGPT a čo takéto nástroje dokážu priniesť nielen do marketingu?
- 06:09 Je možné vidieť pridanú hodnotu skutočného človeka v marketingových textoch?
- 07:48 Prinesie umelá inteligencia koniec klasických živých chatov a chatbotov?
- 10:48 Ako bude fungovať vyhľadávač Bing s umelou inteligenciou?
- 12:42 Prečo by sme s umelou inteligenciou mali komunikovať slušne a zdvorilo?
- 14:41 Aký je prínos umelej inteligencie pre grafický dizajn?
- 17:19 Nahradí umelá inteligencia práca copywriterov a grafikov?
- 19:32 Ktoré nové pracovné pozície umelá inteligencia v marketingu vytvorí?
- 23:03 Ako tieto trendy môžu ovplyvňovať vzdelávanie?
- 27:54 Dokáže umelá inteligencia samostatne vytvoriť celú marketingovú kampaň?
- 30:27 Je alebo nie je človek nahraditeľný umelou inteligenciou?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.