Ako pristúpiť k vzdelávaniu kolegov z marketingu? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)
Zakladateľ a šéf Digitálnej Univerzity, Jaroslav Vojtechovský, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako by v súčasnosti malo vyzerať vzdelávanie v oblasti marketingu v študentskom, pracovnom i podnikateľskom živote. Nechajte sa inšpirovať.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:01 Stačí mladému človeku v marketingu iba vysoká škola?
- 03:30 Ako pristupovať k marketingovým školeniam zamestnancov?
- 09:00 Ktoré zručnosti a vlastnosti by mal mať budúci marketér?
- 16:32 Aké pozície v marketingu by mali obsadzovať e-shopy?
- 19:35 Ako motivovať zamestnancov k ďalšiemu vzdelávaniu?
- 21:58 Prináša vzdelávanie v práci ľuďom viac šťastia?
- 23:52 Čo všetko ponúka Digitálna Univerzita?
- 29:15 Akí sú študenti Digitálnej Univerzity?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.