Ako sa zmenili PPC kampane za posledné roky a čo to znamená pre e-commerce? (Ľubomír Štulajter, Vivantina)
Performance Manager košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Štulajter, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge približil, ako sa postupom času zmenili, menia a ako sa budú ďalej vyvíjať PPC kampane. Môže to výrazne ovplyvniť e-commerce trh?
V rozhovore sa dozviete:
- 01:02 Čo zahŕňa PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
- 03:38 Ako ovplyvňujú trh systémy Glami, Favi či Biano?
- 06:03 V čom sa zmenil Google Ads za posledné roky?
- 11:30 Sú automatizácia a umelá inteligencia pre klientov prínosná?
- 14:20 Čo sa dá robiť, ak PPC kampane príliš zaťažujú váš rozpočet?
- 18:36 S akou investíciou sa oplatí Google Ads spúšťať?
- 21:36 Prečo je Google Performance Max najlepšia cesta?
- 25:08 Ako nová ochrana údajov GDPR zasiahla PPC kampane?
- 27:14 Stanú sa z PPC-čkárov napokon Performance Manageri?
- 29:08 Môže moderná umelá inteligencia priniesť ďalší výrazný posun v PPC?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.