Prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu
33:18

Prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu

30.08.2019

Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa bavili o budovaní reputácie v online prostredí. V našom ďalšom rozhovre sme sa rozprávali o tom, prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu (obsahu).

V rozhovore sa dozviete:
  • 00:27 prečo by sa značky mali venovať obsahu, aký je rozdiel medzi výkonnostnými a značkovými  nástrojmi;
  • 2:00 za akých okolností sa oplatí začať s tvorbou obsahu, pre akých klientov pracujú v Ponyhouse;
  • 5:19 aký je rozdiel medzi dobrou a  zlou reklamou;
  • 9:07 ako by mal vyzerať obsah, ktorý plní svoju funkciu - aby si ľudia spojili značku s nejakým atribútom;
  • 10:47 aké sú prvé korky, ktoré by ste mali podniknúť, ak chcete začať tvoriť obsah;
  • 13:44 ako zistím či robím môj obsah dobre alebo nie,
  • 18:54 ako riešili konkrétny prípad pre svojho klienta, aký mali problém a ako ho vyriešili pomocou obsahu;
  • 30:08 zhrnutie, čo musí spĺňať obsahová stratégia.


Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.