Mal by e-shop riešiť TikTok? Akým spôsobom úspešne rozbehnúť TikTok pri e-commerce projekte (Peter Šebo, PS:Digital)
TikTok je v rámci slovenského marketingu ešte stále neprebádanou oblasťou, ktorá ponúka množstvo príležitostí nie len pre influencerov, ale aj pre obchodníkov. Vo štvrtok 24. novembra bude Peter Šebo, zakladateľ agentúry PS:Digital, organizovať výbornú online konferenciu s názvom „all about TikTok“, kde sa dozviete veľa zaujímavých vecí o tom, ako túto sociálnu sieť využiť v prospech vášho biznisu. A v tomto rozhovore nám porozprával aj o tom, prečo by mali TikTok vyskúšať majitelia e-shopov.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:54 O čom všetkom bude konferencia?
- 01:42 Od akej veľkosti by mal e-shop premýšľať o TikToku?
- 03:11 Ako by mal e-shop pristúpiť k forme obsahu na TikToku?
- 07:47 Musia byť videá na TikToku iba zábavné?
- 09:17 Aké „call to action“ prvky sa dajú použiť na TikToku?
- 11:33 Potrebujú e-shopy na TikTok využívať freelancera?
- 14:11 Musí byť tiktokový špecialista prítomný v kancelárii?
- 18:24 Bude sa konferencia „all about TikTok“ venovať aj e-commerce?
- 20:14 Kedy, kde a ako sa koná konferencia?
Kliknite sem a zakúpte si vstupenky na online konferenciu Marketing RULEZZ all about TikTok >>
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.