O riadení a marketingu online projektov s miliónovými návštevnosťami (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)
V tomto dieli magazínu Ecommerce Bridge sme sa opäť rozprávali s Ľubošom Ďurovičom, CMO (Chief Marketing Officer) v spoločnosti Hyperia. Tentokrát sme sa ho opýtali na fungovanie, riadenie a marketing konkrétnych výkonnostných projektov tejto žilinskej firmy po celom svete.
V rozhovore sa dozviete:
- 02:01 O aké konkrétne projekty ide?
- 04:10 V ktorej krajine sa im najviac darí a prečo?
- 07:33 Na základe čoho vymýšľajú nové projekty?
- 09:38 Ako sa tvorí stratégia a rozpočet pre konkrétny trh?
- 12:20 Prečo sa v niektorých krajinách príliš neangažujú?
- 13:25 Čo všetko patrí do počiatočných nákladov pre každý trh?
- 15:39 Ako dopadla televízna kampaň pre Kimbino?
- 19:52 Podľa čoho si stanovujú KPIs?
- 23:23 Koľko nových trhov ročne dokážu otvoriť?
- 25:14 Ako riešia dennú agendu zamestnancov?
- 27:21 Z čoho získavajú najväčší traffic na jednotlivých trhoch?
- 31:32 Ako pristupujú k optimalizácii kampaní?
- 33:29 Aký podiel má display reklama dnes a aká bude budúcnosť?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.