O riadení a marketingu online projektov s miliónovými návštevnosťami (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)
35:04

O riadení a marketingu online projektov s miliónovými návštevnosťami (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

05.04.2022

V tomto dieli magazínu Ecommerce Bridge sme sa opäť rozprávali s Ľubošom Ďurovičom, CMO (Chief Marketing Officer) v spoločnosti Hyperia. Tentokrát sme sa ho opýtali na fungovanie, riadenie a marketing konkrétnych výkonnostných projektov tejto žilinskej firmy po celom svete.

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:01 O aké konkrétne projekty ide?
  • 04:10 V ktorej krajine sa im najviac darí a prečo?
  • 07:33 Na základe čoho vymýšľajú nové projekty?
  • 09:38 Ako sa tvorí stratégia a rozpočet pre konkrétny trh?
  • 12:20 Prečo sa v niektorých krajinách príliš neangažujú?
  • 13:25 Čo všetko patrí do počiatočných nákladov pre každý trh?
  • 15:39 Ako dopadla televízna kampaň pre Kimbino?
  • 19:52 Podľa čoho si stanovujú KPIs?
  • 23:23 Koľko nových trhov ročne dokážu otvoriť?
  • 25:14 Ako riešia dennú agendu zamestnancov?
  • 27:21 Z čoho získavajú najväčší traffic na jednotlivých trhoch?
  • 31:32 Ako pristupujú k optimalizácii kampaní?
  • 33:29 Aký podiel má display reklama dnes a aká bude budúcnosť?

Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.