Ako sa na Slovensku robí politický marketing? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)
Katedra Komunikácie je netradičný názov marketingovej agentúry, ktorá sa v značnej miere venuje aj politickým kampaniam. Založil a vedie ju z pozície CEO Gabriel Tóth, skúsený PR špecialista. V tomto rozhovore nám porozprával, ako skutočne funguje politický marketing na Slovensku.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:32 Ako sa líši politický marketing na Slovensku a na západe?
- 05:34 Kde zháňajú peniaze na kampaň nezávislí kandidáti?
- 09:08 Ako sa odlišujú kampane v malej obci a vo veľkých mestách?
- 11:24 Prečo je na billboardoch tak málo informácií?
- 13:38 Ako vstúpil politický marketing do éry sociálnych sietí?
- 17:28 Prežili by antisystémové strany bez sociálnych médií?
- 20:12 Prečo s niektorými politickými subjektmi Katedra Komunikácie nepracuje?
- 24:41 Môže sa politický marketing u nás transformovať do dlhodobých kampaní?
- 28:53 Ako si rozložiť rozpočet na kampaň?
- 30:31 O čom je príklad komunikácie bratislavského primátora?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.