49:34
Podcast: Ecommerce Bridge
Dáva e-shopom zmysel TV reklama? Kedy by sa do nej mali pustiť? (Jakub Kováč, JANDL)
15.03.2023
Marketingový stratég z agentúry JANDL, Jakub Kováč, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako sa robia reklamné kampane v televízii a či je tento kanál vhodný aj pre internetové obchody.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:17 Je pravda, že televízie dnes nemajú dostatok priestoru pre reklamu?
- 03:52 Aký je rozdiel medzi reklamou napr. na YouTube a lineárnou televíziou?
- 08:40 Trpia dnes všetky reklamné kanály kvôli silnejúcim online kampaniam?
- 12:34 Kedy a ako sa dostal e-commerce do televíznej reklamy?
- 15:25 Ako sa vyhodnocuje efektívnosť reklamy v televízii?
- 18:34 Kedy by mal e-shop začať zvažovať televíznu reklamu?
- 23:12 Aký je postup, keď si chcete kúpiť reklamu v televízii?
- 28:22 Na koľko vás vyjde mediálny spend v televízii?
- 32:15 Ako funguje nákup reklamy v menších televíziách?
- 37:08 Môžete si kúpiť reklamu v TV aj v konkrétnom vysielacom slote?
- 44:00 Koľko stojí prvý reklamný spot po televíznych novinách?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Štefan Polgári
Kategórie: Ekonomika a podnikanie