Čo vlastne naozaj je UX a CX v e-commerce? Prečo, a hlavne ako vie zvýšiť revenue a zefektívniť náklady? (Dušan Vereš, ui42)
Dušan Vereš sa v agentúre ui42 venuje najmä UX a pôsobí aj na pozícii Research manažéra. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge sme sa bavili o tom, ako dokáže užívateľský (UX) a zákaznícky zážitok (CX) na e-shope navýšiť vaše zisky a zároveň upratať rôzne náklady, ktoré vaše online podnikanie obnáša.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:57 Aký je rozdiel medzi UI, UX a CX?
- 06:07 Sú UX a CX súčasťou stratégie e-shopu?
- 08:30 Kedy má zmysel nechať si vytvoriť túto stratégiu?
- 11:48 O čom je UX a CX pri iných webových stránkach?
- 14:02 Dá sa to všetko aplikovať aj v korporáciách?
- 17:06 Prečo musí UX a CX začínať v hierarchickej štruktúre zhora?
- 20:11 Na aké konkrétne vylepšenia v e-shopoch sa často zabúda?
- 22:05 Riešia sa v zahraničí v tejto sfére iné problémy ako u nás?
- 24:12 S čím všetkým pri implementácii UX a CX stratégie pomôže agentúra?
- 28:04 Čo ukazujú konkrétne príklady z praxe?
- 30:30 Ako nadviazať spoluprácu s agentúrou ui42?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.