Znovuzrodí sa Dedoles? Kde urobili chyby a ako sa z nich môžeme poučiť my? (Jaro Chrapko, Founder)
Zakladateľ firmy Dedoles, Jaro Chrapko, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge priblížil príbeh vzniku a úspechu značky, ale aj dôvody problémov, do ktorých sa jeho biznis po veľkom raste dostal. Dozviete sa možno aj informácie, ktoré doteraz nikto nezverejnil.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:12 Kedy sa stal Dedoles tým, čím je dnes?
- 04:42 Prečo sa rozhodli postaviť biznis na ponožkách?
- 07:13 Ako odhadnúť, či má e-shop potenciál stať sa miliónovým?
- 11:42 Vďaka čomu začal Dedoles výrazne rásť?
- 14:49 Prečo sa objavili problémy s kvalitou produktov?
- 19:02 Ako si postrážiť spoľahlivosť dodávateľov?
- 24:47 Čo je hlavným dôvodom, prečo Dedoles zažil po úspechu tvrdý pád?
- 28:36 Ako nestratiť hlavu, keď sa dostaví úspech a začnete hrať vysokú hru?
- 33:22 Akým spôsobom Dedoles najímal kvalitných zamestnancov?
- 35:29 Dostal Dedoles do kritického bodu príliš rýchly rast?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.