
SEO vs SERP: Ako vyzerá vyhľadávanie v roku 2025 a čo to znamená pre SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
SEO sa v roku 2025 zásadne mení – nestačí už len byť „prvý v Google“. Organické výsledky ustupujú pred AI odpoveďami, snippetmi a reklamou, konkurencia rastie a dôraz sa kladie na autoritu značky, kvalitu obsahu aj technické riešenie webu. Úspech dnes závisí od premyslenej stratégie, správnej analýzy kľúčových slov a schopnosti nájsť nichové príležitosti. nám porozprávala Adriana Sečkárová, CEO v SEOLINE.https://www.ecommercebridge.sk/SEO-vs-SERP-202500:00 Úvod01:43 Čo dnes obsahuje SERP na Slovensku? 03:28 Je to iné na Slovensku oproti svetu? 05:16 Pre koho je dnes SEO? 11:13 Sú aj e-shopy, pre ktoré nemá zmysel robiť SEO? 15:07 Môže e-shop rozšíriť ponuku na základe analýzy kľúčových slov? 17:48 Rieši sa analýza kľúčových slov hneď v úvode? 19:39 Funguje ešte linkbuilding v roku 2025? 23:43 A čo nakupovanie spätných odkazov? 25:09 Je zbytočné robiť SEO v prípade veľmi zlého webu? 27:25 Rieši sa rôzna stratégia pre rôzne vyhľadávače? 30:48 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.