
Ako pracovať s nahnevaným zákazníkom? Takto to robia v Alze... (Eva Šípková, Alza CZ)
Ako sa buduje logistika, ktorá zvládne doručiť balík do Alza Boxu aj do Medzilaboriec ešte pred svitaním? Prečo firma neponúka výber dopravcu, ako reaguje na nespokojných zákazníkov a čo všetko musela zmeniť, aby mohla verejne sľúbiť „do polnoci objednáš, ráno máš.“ Nechýbajú zákulisné postrehy, reálne fuckupy ani prekvapivé inovácie, ktoré vznikli priamo na baliacej linke. Viac informácií nám poskytla Eva Šípková, Head of Customer Experience – Alza.cz a.s.
https://www.ecommercebridge.sk/Ako-pracovat-s-nahnevanym-zakaznikom
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.