Ako sa má marketing pripraviť na krízu?
Palo Hapák v roku 1994 zakladal Stratégie, aktuálne rieši hlavne konferenciu Digital Rulezz spolu s Petrom Šebom a ďalšími partnermi. Rozoberali sme spolu, akým spôsobom sa pripraviť na krízu, najmä z pohľadu marketingových agentúr a marketingových oddelení vo firmách.
V rozhovore sa dozviete:- 0:38 v roku 2008 prepukla kríza, ako vtedy vyzerala situácia a aké opatrenia sa zaviedli vo firmách;
- 6:12 ako vidí momentálnu situáciu, sú tu znaky prichádzajúcej krízy, ako vnímajú britský a americký marketéri súčasnú situáciu, aké sú výhody digitálneho marketingu v čase krízy;
- 10:23 ako sa majú pripraviť na krízu marketingové agentúry;
- 15:28 ako sa má pripraviť na krízu manažér marketingového oddelenia, ako mu v tom môže pomôcť agentúra;
- 16:34 ako sa momentálne pripravujú v zahraničí, či už začali s opatreniami na prežitie krízy;
- 18:25 tento ročník Digital Rulezz prinesie aj tému krízy, koho na konferencii uvidíte na túto tému rozprávať, kedy a kde sa konferencia uskutoční.
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.