Ako by mal začať e-shop s marketingom? Prvé kroky k tomu, aby mal e-shop funkčný marketing (Martin Bulák, BOOSTERS)
Martin Bulák sa zaoberá online marketingom už viac ako 20 rokov. Aktuálne vedie online marketingovú agentúru BOOSTERS, ktorá sa ako jedna z mála špecializuje na PPC kampane. V tomto rozhovore vám priblíži, ako správne nastaviť PPC reklamu a aké dôležité je správne nastavenie celkového marketingu nie len samotnej reklamy.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:39 Aký je rozdiel medzi marketingom a reklamou?
- 03:10 Aký prvok marketingu najčastejšie klienti podceňujú mimo reklamu?
- 04:34 Akceptujú klienti vaše zhodnotenie ich web stránky pred nastavením PPC reklamy?
- 06:10 Pred dopytom PPC reklamy od reklamnej agentúry je potrebné, aby si klient najal marketingového konzultanta?
- 09:36 Je niečo z marketingu, čo sa dá robiť a neustále zlepšovať zadarmo?
- 14:02 Čo je prvým krokom pri nastavovaní reklamy po celkovom zhodnotení web stránky klienta?
- 20:16 Sú aj iné kanály okrem facebooku, ktoré by mal klient využiť pri nastavovaní PPC reklamy?
- 22:37 Majú klienti iracionálne rozhodnutia v rámci nastavovania reklamy?
- 24:23 Je vhodné na začiatku propagácie sa zamerať na natívny obsah?
- 26:37 Odporúčal by si pri nastavovaní PPC reklamy freelancera alebo agentúru?
- 30:09 Vedel by si eshoper vytvoriť PPC reklamu aj sám?
- 31:17 Je pre agentúru lepšie, ak má klient predchádzajúcu skúsenosť s nastavovaním PPC reklamy?
- 32:41 Čo by si začiatočníkom v ecommerce odporúčal?
- 35:12 Záver
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.