Ako vyťažiť z dát čo najviac pre vaše podnikanie (Daniar Rusnák a Lukáš Bihary, Datacop)
Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitálnu agentúru growth hackerov Datacop. Ich misiou je aplikovať stratégie digitálnych gigantov ako Amazon, Netflix či Google pre stredne veľké digitálne firmy. Datacop sídli v Bratislave a venuje sa klientom zo Slovenska, Veľkej Británie aj Spojených štátov amerických.
Rozprávali sme sa predovšetkým na tému “dátovej hygieny” a o tom, ako by mali ecommerce spoločnosti k dátam pristupovať, ako by s nimi mali pracovať a vyhodnocovať ich. Okrem toho sa dozvieme aj niekoľko odporúčaní pre začínajúce alebo menšie firmy.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:39 Kto sú Daniar a Lukáš a aký je ich príbeh?
- 02:56 Čomu presne sa venuje digitálna agentúra Datacop?
- 06:15 Na akých systémoch pracujú a kto sú ich klienti?
- 08:57 S akými typmi dát prichádzajú do kontaktu firmy, s ktorými pracujú?
- 12:08 Ktoré dáta sú pre eshopy absolútne nevyhnutné?
- 15:50 Čím sa riadiť pri práci s dátami?
- 16:55 Aké sú špecifiká pri práci s GDPR dátami na Slovensku, vo Veľkej Británii a v USA?
- 20:57 Na čo všetko sa dajú zozbierané dáta využiť?
- 24:06 O čom je proaktívne kontaktovanie potenciálnych zákazníkov?
- 27:32 Koľko vecí ich v súčasnosti ešte s dátami dokáže prekvapiť?
- 32:24 S čím konkrétne za nimi chodia klienti a čo im navrhujú?
- 34:05 Aké sú štandardné prípady využitia dát u eshopov?
- 37:02 Čo sú základy, ktoré by eshopári mali robiť minimálne?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.