Predaj dekorácií za 2,8 milióna eur ročne na 15 trhoch (Slávka Kollárová, INSPIO)
E-shop INSPIO s originálnymi domácimi dekoráciami pôsobí už na viac ako dvadsiatich trhoch Európy. Napriek tomu, že v ich segmente to nie je celkom jednoduché, majú miliónové obraty a neustále rastú. CEO spoločnosti, Slávka Kollárová, nám porozprávala, aké to je riadiť obchod na toľkých zahraničných trhoch.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:17 Ako sa darí segmentu „home decor“ v roku 2022?
- 03:19 Akým spôsobom Slávka sleduje konkurenciu?
- 05:02 Podľa čoho sa dá orientovať v pozíciách na trhu?
- 08:33 V ktorej krajine sa e-shopu INSPIO najviac darí?
- 09:11 Prečo sa INSPIO rozhodlo pre vlastnú výrobu?
- 12:41 V čom im výroba vlastných produktov najviac pomáha?
- 15:50 Ako sa starajú o zákazníkov a marketing na toľkých rôznych trhoch?
- 22:15 Uvažovali niekedy nad externým investorom?
- 24:09 Vysvetlenie: Aký je význam Business Intelligence?
- 30:28 Využíva INSPIO marketplaces?
- 34:06 Prečo Slávka zvykne zverejňovať interné dáta z firmy?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.