Ako nastaviť branding tak, aby dlhodobo fungoval? (Andrej Mitáš, GALTON Brands)
Branding pri e-shope nie je len o logu a farbičkách. S Andrejom Mitášom, CEO GALTON Brands, sme sa rozprávali o rôznych oblastiach budovania značky. Od komplexnosti tohto procesu, cez kontinuitu výstupov až po správne odkomunikovanie nového brandu. To a ešte omnoho viac sa dozviete v inšpiratívnom rozhovore. https://www.ecommercebridge.sk/ako-na-dlhodobo-fungujuci-branding00:00 Úvod 01:27 Je holistická metóda štýl, akým by sa na branding mala pozerať značka? 02:42 Je značka iba logo? 03:15 A čo znamená branding pri e-shope? 04:16 Prečo je ten proces taký komplikovaný? 06:40 Ako riešiť proces brandbuildingu správne? 08:25 Ako ja viem, že nemám niečo dobre nastavené? 11:24 Prečo je dobré zachovávať v komunikácii kontinuitu? 13:59 Aké sú pri e-shope najdôležitejšie brand prvky? 17:42 Na čo slúži brand book? 18:31 Treba zákazníkov nejako informovať o zmene brandingu? 22:32 Čo je dôležité vedieť pred re-brandingom? 25:22 Ako naopak viem, či mám branding nastavený dobre? 26:35 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/33455708/admin/ CZ https://www.linkedin.com/company/18867328/admin/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.