Aké sú výsledky prieskumu slovenských e-shopov: E-shop Barometer 2019? (Ivana Mazániková, KPMG)
E-shopy v čase Vianoc lákajú svojich zákazníkov najmä na doručenie zdarma. Avšak až 3/4 opýtaných nerieši oblasť CX a teda zákaznícku skúsenosť. Tieto zistenia vyplynuli zo 4. ročníka prieskumu E-shop Barometer, ktorý na vzorke viac ako 100 respondentov realizovala spoločnosť KPMG v spolupráci s agentúrou ui42.
Štúdia 50 najúspešnejších značiek na stiahnutie: http://bit.ly/kpmg_cx_studia
V rozhovore sa dozviete:- 0:41 Čo je cieľom prieskumu? prečo KPMG vytvorilo takúto aktivitu?
- 2:59 Aký je najčastejší prvý impulz pre založenie eshopu?
- 3:39 Kedy slovenské eshopy sledujú najvýraznejšie zvýšenie dopytu? Sú to Vianoce alebo Black Friday?
- 4:44 Mení sa výška priemerného nákupu v predvianočnom období?
- 6:18 Pracujú e-shopy so špeciálnymi ponukami počas vrcholu sezóny?
- 7:30 Doručenie zdarma - je to špecifikum Vianoc? Alebo celoročný štandard?
- 8:20 Do akej oblasti najviac investujú slovenské eshopy?
- 10:12 Čím je spôsobený trend nárastu expanzie?
- 11:40 Ktoré marketingové aktivity riešia e-shopy interne/externe?
- 12:46 Kde sa vzdelávajú slovenské e-shopy?
- 13:27 CX (customer experience) - viete bližšie popísať o čo ide?
- 15:01 Ako dlho sa KPMG venuje oblasti CX (zákazníckej skúsenosti) a prečo?
- 16:29 Riešia zákaznícku skúsenosť už aj e-shopy na Slovensku?
- 17:03 V čom sa môžu zlepšovať e-shopy v rámci zákazníckej skúsenosti?
- 20:06 Mal by mať e-shop definované základné piliere?
- 21:22 Sú rozdiely medzi e-shopmi a klasickým retailom?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.