Ako fungujú cenové porovnávače a produktové vyhľadávače (Libor Toporcer, Invelity)
Libor pracuje ako Campaign Strategist v agentúre Invelity, ktorá je jedna z mála Heureka partnerov a certifikovaná agentúra pre nástroj Mergado. Pre klientov rieši marketing komplexne, vyhodnocuje prínos každého jedného média z pohľadu stratégie. Rozprávali sme sa o produktových vyhľadávačoch a cenových porovnávačoch. Dozviete sa, ako pracujú a prečo je výhodné sa do nich s e-shopom zapojiť.
V rozhovore sa dozviete:
1:09 ako pracujú cenové porovnávače, ako funguje Heureka, aké má funkcionality a ako môže pomôcť e-shopom;
4:27 ako sa e-shop môže dostať na prvé priečky v Heureke, ako fungujú produktové karty;
7:00 aké má skúsenosti zo zahraničných trhov, čo zákazníci hľadajú v jednotlivých krajinách, ktorú krajinu by odporučil na expandáciu, aké cenové porovnávače fungujú v zahraničí;
11:32 prečo na Slovensku fungujú produktové vyhľadávače ako Glami alebo Favi, ako sa do nich e-shop dostane, ako s nimi musí pracovať a čo je nevýhodou týchto nástrojov;
15:50 aké vychytávky má Mergado, v čom môže pomôcť e-shopu;
17:28 ako sú nastavené ceny za preklik v produktových vyhľadávačoch;
19:47 ako je to v segmente fashion, ako vidí vstup About You na Slovensko;
23:06 akým spôsobom sa e-shop môže dostať vyššie v produktovom vyhľadávači;
26:20 pre aký typ produktov je Heureka vhodná, ako sa dá podporiť konkrétny produkt;
27:53 čo musí mať e-shop, aby bol úspešný vo vyhľadávačoch a porovnávačoch.
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.