Celoeurópske e-shopy s 5000+ objednávkami denne, 40+ vlastnými značkami a na 20+ trhoch. To je Berlin Brands Group (Jakub Žilinčan)
Jakub Žilinčan je viceprezidentom pre globálny marketing v spoločnosti Berlin Brands Group, ktorá sa zastrešuje niekoľko európskych značiek na európskom trhu. V tomto rozhovore nám prezradil, o čo všetko sa BBG vlastne stará, ako robí marketing, ako funguje, čo sa im podarilo, ale aj to, čo možno celkom nevyšlo.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:28 Čo znamená, že v BBG tvoria, budujú, kupujú a škálujú značky z celého sveta?
- 02:58 Na čo sa BBG zameriava v tomto roku a v týchto mesiacoch?
- 04:40 Ktorá z ich vyše 40 značiek je najsilnejšia a ako vyvíjajú produkty?
- 06:15 Ako riešia akvizície veľkých značiek?
- 09:25 Akým spôsobom BBG distribuuje svoje značky?
- 11:57 Ako im funguje predaj cez Amazon?
- 16:16 Ktorý trh je pre nich na globálnej úrovni najúspešnejší?
- 18:49 Aké brandové kampane im fungovali najlepšie?
- 20:08 Prečo majú práve v Nemecku najviac značkových e-shopov?
- 21:40 Ako sa rieši logistika pri 5000 objednávkach denne?
- 25:21 Koľko investujú do brandingu a performance marketingu?
- 27:52 Ako dopadla ich televízna kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
- 29:40 Ako využíva BBG YouTube Brand Lift na meranie povedomia o značke?
- 33:46 Ako pracuje tím Berlin Brands Group?
- 36:06 Aké pamätné faily vyrobili?
- 38:37 Kde by mali slovenské a české e-shopy expandovať v budúcnosti?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.