Ako funguje B2B marketing na Slovensku - case study (Filip Kuna, Strossle)
Filip Kuna je zakladateľ natívnej reklamnej platformy Strossle. Pomocou ktorej pomáha zlepšiť engagement užívateľov, efektívnejšie monetizovať obsah a distribuovať natívne reklamy. V rozhovore sa dozviete nielen aktuálne trendy v B2B marketingu, ale aj konkrétne tipy od Filipa pre skutočne kvalitnú case study (prípadovú štúdiu).
V rozhovore sa dozviete:- 0:41 Ako B2B firmy riešia marketing?
- 1:22 Aké sú aktuálne trendy marketingu v rámci B2B?
- 2:51 Ako vytvoriť dobrú case study? A prečo je lepšia ako klasický PR článok?
- 4:24 Aké formy môže mať B2B case study?
- 5:19 Fungujú ešte e-booky? A ako sa dá merať ich úspešnosť?
- 7:59 Aké kanály používať pre distribúciu case study? Napríklad média?
- 11:35 Tipy na vyladenie case study. Kto ju má vlastne tvoriť a kto ladiť?
- 15:23 Ako získať referencie od klientov pre vytvorenie case study?
- 18:24 A aké sú konkrétne tipy pre vypýtanie si dobrej referencie/case study?
- 22:37 Kde je najlepšie umiestniť referencie/case study?
- 23:55 Skúšali niekedy v rámci Strossle využiť aj influencera?
- 26:32 Krátke zhrnutie na záver čo robiť pre B2B marketing?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.