40:38
Podcast: Ecommerce Bridge
Zľavomat.sk a ich viac ako 400 000 objednávok v roku 2022. Čomu vďačia za úspech a ako sa zbavili nálepky „najlacnejší“? (Erik Richnák, CEO Zľavomat.sk)
15.02.2023
Erik Richnák je skúsený manažér, ktorý v súčasnosti pôsobí ako CEO slovenského Zľavomatu. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprával, ako sa firme darí, čo je ich tajomstvo úspechu a aké majú plány do budúcnosti.
V rozhovore sa dozviete:
- 02:00 Prečo sa Zľavomat ešte nepremenoval?
- 04:35 Na ktoré produktové segmenty sa Zľavomat najviac zameriava?
- 07:59 Koľko klientov a ponúk získavajú cez aktívny sales a koľko organicky?
- 10:34 Prečo predaj fyzických produktov predstavuje iba nízke percento?
- 14:15 Čo priniesla spolupráca s cestovnou agentúrou Secret Escapes?
- 20:40 Ako sa stal Erik šéfom slovenského Zľavomatu?
- 23:29 Existuje v tomto zľavovom biznise veľká konkurencia?
- 29:07 Venuje sa Zľavomat aj offlineovým aktivitám?
- 31:56 Akým spôsobom pristupuje firma k marketingovým kampaniam?
- 34:53 Čo Zľavomat najviac odlišuje od konkurencie?
- 38:39 Kde by mohol byť Zľavomat o 5 a kde o 10 rokov?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Štefan Polgári
Kategórie: Ekonomika a podnikanie