Live chat na e-shope sa dá aj delegovať. Zlepšite a zrýchlite komunikáciu a zarobte viac vďaka Reago (Dalibor Palšovič)
Dalibor Palšovič, Sales Manager z firmy Reago, nám v tomto rozhovore priblížil, ako pristupovať k live chatom na webe, ako sa o nich starať, riadiť ich, ako sa dajú delegovať, no a tiež to, ako si môžete prenajať perfektného operátora live chatu, ktorý vám ušetrí kopec času a zároveň zvýši konverzný pomer vášho e-shopu.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:12 Koľko e-shopov na Slovensku používa live chat?
- 02:51 Aké sú hlavné benefity dobre nastaveného live chatu?
- 05:34 Oplatí sa mať na webe „falošný“ live chat s kontaktným formulárom?
- 07:17 Pre aké veľké firmy je live chat prínosný?
- 09:05 V ktorých hodinách počas dňa píše na live chat najviac ľudí?
- 11:06 Kedy sú operátori Reago pre live chaty dostupní a ako to funguje?
- 16:09 Ako Reago zvláda live chat e-shopu superzoo.sk?
- 17:30 Ako sa vypracuje znalostná databáza?
- 20:19 Ktorým klientom sa skutočne oplatí takýto rýchly zákaznícky servis?
- 22:30 Dá sa nejako merať úspech live chatu na webe?
- 25:04 Čo všetko musí klient pripraviť pred spoluprácou s Reago?
- 27:25 Ako sa stavia Reago k chatbotom?
- 29:09 Dokáže operátor odpovedať aj na otázky ohľadom objednávok?
- 31:46 Záver
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.