Reklama na Spotify. Ako funguje a čo sú jej benefity (Matúš Konečný, Spotify Lead Slovakia)
Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo aj pre platiacich užívateľov. Matúš nám v rozhovore porozprával ako vlastne Spotify funguje, na čom je postavený jeho biznis model, ako tu funguje reklama a prečo sa oplatí inzerovať práve v Spotify.
V rozhovore sa dozviete:
00:43 Čo je Matúšova úloha v agentúre Httpool a práca pre Spotify?
01:47 Koho kontaktovať, ak chcete reklamu na Spotify?
03:13 Koľko platiacich a koľko neplatiacich užívateľov má Spotify u nás a v zahraničí?
04:34 Aké dáta dostane klient predtým, ako sa rozhodne investovať do reklamy na Spotify?
05:19 Akým spôsobom Spotify cieli reklamu na užívateľov?
06:46 Z pohľadu klientskych spendov, aké veľké reklamné médium je Spotify?
07:22 Aký môže byť rozsah jednotlivých kampaní? Čo je minimum a čo maximum?
11:02 Aké rôzne reklamné plochy a formáty ponúka Spotify?
14:27 Na čom stojí biznis model Spotify? Platiaci užívatelia alebo reklama?
15:50 Pre akých inzerentov sú reklamy na Spotify ideálne?
17:14 Akým spôsobom pomáha Httpool klientom s výrobou reklamného spotu na Spotify?
22:18 Môže agentúru v budúcnosti nahradiť automatizovaný systém, kde si inzerent bude môcť nahrať reklamu celkom sám?
23:25 V čom spočívajú najväčšie benefity reklamy na Spotify?
25:14 Do akej miery možno Spotify porovnávať s rádiom?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.