Ako funguje e-shop, ktorý vybaví 12 tisíc objednávok iba na slovenskom trhu (Jozef Kozák, Noezon)
Jozef Kozák je zakladateľ a riaditeľ e-shop Noezon.sk, ktorý začínal v roku 2009 pod názvom TopNechty.sk a dnes vybavuje v priemere 12 tisíc objednávok mesačne a to iba na Slovenskom trhu. Ako sa to dá, keď nie ste odborník na produkty, ktoré predávate?
V rozhovore sa dozviete:
- 00:52 Čo mu dávajú e-commerce konferencie?
- 03:04 Prečo si vybrali názov e-shopu Noezon a čo to znamená?
- 05:41 Ako zladiť názov e-shopu s jeho zameraním?
- 07:33 Je ťažké rebrandovať obchod s nejakou generickou doménou?
- 09:59 Dá sa robiť e-shop s produktom, ktorému nerozumiete?
- 13:11 Je za Jozefovým úspechom vývoj vlastného e-shopu?
- 15:36 Využívajú aj externé nástroje?
- 18:14 Čo je tajomstvom úspechu e-shopu Noezon?
- 20:35 Kedy sa rozhodli prísť s vlastnými značkami?
- 23:31 Prečo stredná Európa začne vo veľkom produkovať vlastné výrobky?
- 25:14 Ako im funguje marketing a podľa čoho si vyberá produkty?
- 28:59 Prečo Jozef so svojím e-shopom nikdy neexpandoval do zahraničia?
- 32:16 Je cieľom stavať nakoniec iba na vlastných značkách?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.