Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
Pracovali ste už niekedy v "zakázanom" segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex... Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky a sexshop celkovo, či je v tomto segmente veľká konkurencia a taktiež ako zvládajú pomerne dobrú retenciu nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedala Martina Melíšková, Brand Manager z iSEXshop.sk https://www.ecommercebridge.sk/Ako-vie-predavat-online-sexshop 00:00 Úvod 01:40 Aký je hlavný rozdiel v komunikácii sexshopu a iného odvetvia? 03:18 Dajú sa jednoducho zapnúť performance kampane a všetko bude fungovať? 04:41 Aké akvizičné kanály sú teda pre tento segment využiteľné? 06:49 Vie fungovať aj reklama na porno stránkach? 09:03 Ako sa získavajú influenceri pri sexshope? 10:58 Je v tomto segmente veľká konkurencia? 12:41 Funguje aj tu klasický boj o cenu? 16:01 Je pri erotických pomôckach vendor marketing? 17:50 Ako je to s retenciou? 22:13 Majú na e-shope aj produkty vlastných značiek? 22:37 Posúva sa nejako vnímanie ľudí ohľadom tejto témy? 23:23 Čo je v tomto segmente starostlivosť o zákazníka? 24:56 Kedy sa značka rebranduje aj na Slovensku? 29:08 Kde sa dá v rámci segmentu ešte posunúť? 30:20 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.