Kedy bude Lidl predávať rožky online a ako funguje Lidl e-shop (Timotej Strieš, Lidl SK)
Timotej Strieš je Head of Online Marketing v spoločnosti Lidl Slovensko a v tomto rozhovore nám prezradil, ako funguje ich predaj cez e-shop, čo všetko zastrešuje slovenská pobočka v rámci marketingu aj to, prečo sa Lidl rozhodol zrušiť klasické papierové letáky.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:54 Prečo Lidl zmenil názov domény e-shopu?
- 02:46 Čo všetko môže Lidl Slovensko meniť v rámci globálneho CMS?
- 04:26 O ktoré nástroje online marketingu sa stará globálna platforma Lidl International?
- 07:00 Ako funguje shipping na domácom trhu, ktorý sa nerobí zo Slovenska?
- 10:06 Nakoľko e-shop Lidlu ovplyvnili problémy s logistikou v tomto období?
- 13:11 Ako sa rozdeľuje marketing v Lidli na retail a e-shop?
- 14:46 Čo všetko ohľadom marketingu zastrešuje nemecká centrála a čo slovenská pobočka?
- 18:46 Ako fungujú aplikácie Lidl a akú konverziu prinášajú?
- 21:24 Prečo Lidl zrušil distribúciu klasických papierových letákov?
- 23:42 Akým spôsobom segmentujú propagáciu produktov v rôznych médiách?
- 26:11 Ako Lidl pristupuje k reklame prostredníctvom influencerov?
- 28:33 Využíva Lidl v zahraničí aj sociálne siete ako Snapchat, TikTok a podobne?
- 29:46 Kedy bude možné kúpiť v Lidli online aj potraviny?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.