Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
Nahliadnite do zákulisia marketingu a e-commerce jednej z popredných značiek športového vybavenia. Zistíte, aké stratégie používa pri cenovej politike, ako pristupuje k sezónnym kampaniam a zľavám, a aké technológie využíva na meranie úspešnosti kampaní, vrátane nového nástroja Amplitude. Dozviete sa tiež, prečo sa Decathlon na Slovensku vyhýba spolupráci s influencermi a namiesto toho sa orientuje na profesionálnych športovcov. Video prináša aj pohľad na budúce plány a inovácie v marketingu tejto globálnej značky. To všetko a ešte omnoho viac nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Obal, Online Marketing Manager v Decathlone. https://www.ecommercebridge.sk/online-marketing-v-SK-Decathlone 00:00 Úvod 02:18 Do akej miery je marketing Decathlonu na Slovensku samostatný? 04:56 Ako sú spokojní s novým dizajnom brandu? 06:19 Darí sa Decathlonu aj v e-commerce? 09:10 Na čom je postavený ich e-shop? 10:55 Je problém v presadzovaní prvkov webu naprieč krajinami? 12:10 Online vs offline marketing 14:27 Ako riešia omnichannel vyhodnocovanie kampaní? 15:28 Dávajú často produkty do akcií? 23:22 Na základe akých parametrov vyhodnocujú kampane? 25:42 Aký systém používajú na sledovanie štatistík na webe? 29:00 Aké kanály najviac fungujú v rámci online marketingu? 31:21 Dokáže aj takáto značka využiť influencerov? 34:02 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.